خیلی وقته حس آرامشمو از دست دادم و توی خواب دنبالش می گردم.هروقت خواب می بینم این قدر آرومم که انگار ازاین دنیا و غم هاش رها شدم.مثل بی وزنی توی خلا.توی خوابای خوبم خوشحالم راحتم آروم بدون اضطراب و دغدغه..احساس تنهایی نمی کنم.دلگیر نیستم.انگار اونی که دلتنگشم کنارمه منبعی از انرژی مثبت توی خواب من هست که توی بیداری احساسش نمی کنم.وقتی می ترسم توی خواب این ترس محو میشه انگار کسی پشتمه و هوامو داره.تو خواب خود خودمم...دلم واسه خودم تو بیداری تنگ شده..خیلی وقته از دستش دادم و گمش کردم.
دخترهمسايه...ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: من خواب میشم میرم تو چشمات,من خواب میدیدم عروسیتو,من زندگیم را خواب می بینم,من خوابم میاد,من خوابم میاد به زبان انگلیسی,من خوابم میاد به انگلیسی,من هنوز خواب میبینم,من هنوز خواب میبینم ابی,من زیاد خواب می بینم,من همش خوابم میاد, نویسنده: بازدید: 146