در زاد روزم آرزو می کنم برای فرج امام زمان عج برای هدایت خودم و بقیه انسانها به راه متعالی انسانیت برای خوب زیستن و خوب ماندن برای ثبات ایمان و اعتقادات قلبیم و عمل به اونها و برای صبر صبر صبر بر لحظات ناخوشایند و ناپسند آرزو می کنم برای برگشتن آرامش به قلب و روحم و برای ثبات اون. برای س
لامت جسم و روح خودم و سایر انسانها.و آرزو میکنم باز هم ز
یارت کرب
لا نصیبم بشه. دخترهمسايه...
ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت: 11:50