سلام خدا.....این منم همونی که خوب می شناسیش......دیگه حرفی ندارم.....من خیلی دوستت دارم با اینکه خیلی بنده خوبی نسیتم و سراپا تقصیرم.هیشکی جز تو از این دل پرخون من خبر نداره.دیگه واسم شده عادت.هر روز نیشی و نیشتری.از چی بگم برات که خودت همشو می دونی از اول تا آخرش..........
این کدوم نفرینه عقوبت کدوم ناشکری جزای کدوم گناه نتیجه کدوم بی فکری
کاش می دونستم تو هم منو دوس داری یا نه.رو زمینت که دوست داشتنی نیستم شاید تو آسمونت هم همین باشه.دلم خونه ولی نمیشه نوصیفش کرد شاید هم من بلد نیستم.
هر بار پا میذارم روی این دل باز ..........چرا خیالات من واسه غیر از خودم دقیق و درست درمیاد ولی به خودم که میرسه همه چی نابود و فنا میشه.من دیگه خسته شدم خیلی تلاش کردم رو خودم پا بذارم نشد که نشد.....شدم بازیچه خودم و روزگار.چقدر تنهایی سخته و درد آور .هیچکس محرم نیست.هر چی به هر کی بگی بیخوده .نگفتنش بهتره.لطفا چیزایی که هیچ ربطی به من نداره نشونم نده.میدونم ادم خوبی نیستم.
کاشکی ........تو رو داشتم خدا....کاشکی ادم خوبی بودم.کاشکی دل نداشتم.
دخترهمسايه...ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126