میگن الکترون و پروتون.میگن خوب و بد.میگن سیاه و سفید.میگن گل و بلبل.میگن دنیا و آخرت.میگن زن و مرد.میگن من و تو.
اما من من تو نداره.تک و تنهاست.توی من تنهایی منه.جفت من تنهایی منه.
خیلی از آدما رو می بینم انگار می شناسمشون.بهشون حس نزدیک و هم جنسی از نوع خودم دارم.اما وقتی بیشتر می شناسمشون و من بیشتری را دراونها می بینم و خودمو بیشتر احساس می کنم یه دفعه همه چیز برعکس میشه.من توی اون نیستم.اون هر تویی می تونه داشته باشه جز من.این پالسیه که ازاون به من منعکس میشه.با نگاهش به من میگه خدانگهدار.میگه نه تو اونی نیستی که من من باشه.تازگیا فهمیدم سبک زندگی من به طرز عجیبی با بقیه فرق داره که خیلیا نمی تونن درکش کنن و همین دلیل تک بودن من منه. فقط تنهایی من منو درک می کنه و من و اون شریکای خوبی برای هم هستیم.
دخترهمسايه...ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153