اگه از من بپرسن بهترین روزای عمرت کی بود میگم همون یه هفته ای که به عراق سفر کردم و رفتم زیارت نجف.کربلا.کاظمین.و سامرا.............دلم برای لحظه لجظه اش تنگ شده.....برای امام حسین امام علی حضرت عباس و.......ای کاش امام زمانو می دیدم با ایتکه تا حالا ندیدمش ولی دلم واسه اونم تنگ شده...........کاش می دونست خیلی دوسش دارم هر چند بنده خوبی نیستم.دوستت دارم آقا.....هوامو داشته باش مولا.هرجا رفتی زیارت یاد منم باش..........
ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104