سلام حضرت عباس.تولدت مبارک.آرامشی که تو سفر به کربلا بهم دادی از دست دادم همون لحظه ای که پامو گذاشتم تو هواپیما و از خاک عراق دور شدم فهمیدم همه چی تموم شد.ولی تو نذار تموم بشه ثابت کن اینجوری نمی مونه و گرفتاریا تموم میشه .دوباره می تونم بی دغدغه بخوابم.دوباره می تونم نفس راحت بکشم.تنهام نذار.
ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100