اینجوری نمیشه دیگه باید تمومش کنم.زمان داره می گذره و اگه بخوام با این وسواس پیش برم هیچ وقت این مسیر تموم نمیشه.باید بی خیال بشم و دلو بزنم به دریا.جز خودم کسی نیست کارامو انجام بده پس بیخود نباید این دست اون دست کنم.توکل به خدا......
ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117